El Círculu Xixón sumémonos a la campaña de Colacola #MundoSinResiduos.

 

La compañía de Coca‑Cola fixo pública apocayá la so nueva estratexa global en materia d’envases, Un Mundo Sin Residuos. Un plan que contempla tol ciclu de vida d’un envase, dende cómo se diseña y fabrica, hasta cómo se recicla y reutiliza, y que se marca un ambiciosu oxetivu: recoyer y reciclar el 100% del equivalente a toles llates y botelles que The Coca‑Cola Company comercialice a nivel mundial pa 2030.

El Círculu Xixón quixo formar parte d’esta gran iniciativa y apurriendo el so pequenu granín d’arena. Nel nuesu casu, tola plantiya fuimos a la Sablera de San Llorienzo pa recoyer toles borrafes qu’había nel sable y dempués tiralo nel contenedor correspondiente. Amás fiximos pa les nueses redes una campaña col fin de sensibilizar a la sociedá de lo que nun hai que faer si queremos caltener la nuesa sablera y los nuesos rincones favoritos de Xixón llimpia y llibre de borrafes tóxiques pal mediu ambiente.

 

El nuesu compromisu sigue de pies y vamos siguir faciendo esti tipu de campañes por que garré toos xuntos vamos poder salvar al mediu ambiente y la nuesa ciudá.